Басты

Құрметті келушілер!

Біз, Сіздерді "Ивушка" бөбекжайбақшасы" МКҚК сайтында қуана қарсы аламыз!Біздің бөбекжай бақша-бұл достық, шығармашылық және үйдегідей жайлылық атмосферасы орнаған жер. Бұл біздің екінші үйіміз, мұнда барлығы қуана келеді, онда қуаныш, мейірімділік, жайлылық, сәттілік пен позитивті атмосфера, балалардың күлкісі естіледі.Біздің "Ивушка" бөбекжайбақшасы" МКҚК педагогикалық құрамы-кәсіби қызметті жүзеге асырады, оларды жұмысқа деген шығармашылық көзқарастары, әр балаға жеке көзқарастары, бастамашылықтары, кәсібиліктері, өзара түсіністік, ізгілік, күлімсіреу, мейірімділік және көптеген жаңа инновациялық идеялары ерекше етеді.

Тәрбиешілер мен педагогтар халықаралық, республикалық, облыстық және қалалық деңгейлердегі семинарларға, конференцияларға, акцияларға және түрлі конкурстарға белсенді қатысады. Біздің "Ивушка" бөбекжайбақшасындағы әрбір бала өзінің қажеттіліктеріне, қабілеттеріне, мүмкіндіктеріне сәйкес жеке даму құқығын жүзеге асырады. "Ивушка" балабақшасы балаларды сүйіспеншілікпен қабылдайды және оларды мақтанышпен шығарып салады!

"Ивушка" бөбекжайбақшасы" МКҚК 2015 жылы ашылды. Кәсіпорын өз белгілеуі бойынша сөйлеу қабілеті бұзылған екіарнайы топтары бар біріктірілген типті.

Қазіргі мектепке дейінгі ұйымды басқарудың негізгі мақсаты мемлекеттік жалпыға міндетті стандарт негізінде әзірленген бағдарламалар мен оқу жоспарларына сәйкес заманауи талаптар деңгейінде балалармен тәрбие-білім беру жұмысының жоғары тиімділігіне қол жеткізу. Балабақша 294 орынға шақталған. Балабақшаның жұмыс режимі сағат 08.00. - ден 18.30-ға дейін.

Балабақшада 13 топ жұмыс істейді, оның ішінде: екі түзету (логопедиялық) тобы, мемлекеттік тілде оқытатын үш топ және орыс тілінде оқытатын 8 топ.

"Ивушка" бөбекжайбақшасының ұжымы балаларды қамтамасыз етуге дайын:

  • физикалық әл-ауқат;
  • әлеуметтік-эмоционалды құзыреттілік;
  • қарым-қатынастың когнитивті дағдыларын дамыту;
  • таным мен зерттеуге жоғары ішкі мотивация;
  • бастамашылықты, дербестікті және жауапкершілікті дамыту;
  • өзіне және айналасындағыларға қамқорлық жасау;
  • өз бетінше саналы таңдау жасай білу;
  • командада жұмыс істеу;
  • сыни ойлауды дамыту;
  • шығармашылықты сақтау;
  • психологиялық-педагогикалық қолдау;

Біз сіздерді күттік - біз сіздер үшін қуаныштымыз!

 

Кеңес беру орталығы

«Кішкентай балаларға арналған үлкен мәселелер»

Кішкентай мектеп жасына дейінгі бала, өзінің жастығына қарамастан, қазірдің өзінде жеке тұлға болып табылады - өзіндік темпераменті, мінезі, қоршаған әлемді түсінуі, дағдылары мен қабілеттері бар. Ол, ересектер сияқты, әртүрлі өмірлік жағдайларға тап болады, қиындықтар мен қиындықтарға тап болады. Ол жақсы, жаман, бақытты, қайғылы болуы мүмкін. Психолог балаңызға өзімен үйлесімділікті сақтауға көмектеседі. Балабақшада білікті маман болса, ата-ана баласының психикалық жағдайы мен дамуына алаңдамайды. Балабақшаға бару мерекеге барумен бірдей! Балабақшадағы психологтың қызметі көп қырлы. Балаға балабақшаға алғаш келгенде көмекке келеді. Әрбір нәресте жаңа жерге бейімделу процесін әртүрлі бастан кешіреді және оның өміріндегі бұл маңызды кезең екі аптадан алты айға дейін созылуы мүмкін. Кейбір балалар бірден командаға қосылады, басқаларына компанияның бір бөлігі болу үшін уақыт қажет.

Егер нәресте бейімделуде қиындықтарға тап болса, психолог өз жұмысын мынаны анықтаудан бастайды:

• Бала үйде қандай ортада?

• Ата-аналар баласының балабақшаға бейімделуіне көмектесе ме?

• Ата-аналар мен тәрбиешілер бір-бірімен қарым-қатынаста ма?

• Балабақша қызметкерлері бейімделу процесіне қалай әсер етеді?

Баланың ұжымның бір бөлігіне айналуына кедергі болатын «төбешіктерді» танып, психолог оны балабақшада ыңғайлы психо-эмоционалды жағдайға жетуге бағыттайды. Кейде психологтың араласуынсыз баланың балабақшаға бейімделуі өте қиын. Балаларды дамытуда мектепке дейінгі психологтың еңбегі баға жетпес. Маман рентгендік сурет сияқты әрбір мектеп жасына дейінгі баланың интеллектуалдық және коммуникациялық қабілеттерін, психикалық жағдайын, есте сақтау қабілетін, зейінін анықтай отырып, диагноз қояды. Нәтижелерді алған психолог балабақша тәрбиеленушілерімен әртүрлі іс-шаралар өткізеді: ойындар, жаттығулар, тренингтер, әңгімелер. Мұндай іс-шараларда ең бастысы - балалардың олардан ләззат алуы. Сондықтан олар балалар үшін қызықты және танымдық түрде өткізіледі - бұл ертегі, сурет салу, аппликация, модельдеу, құммен жұмыс, музыкалық үзілістер, дене жаттығулары және т.б. Психологпен сабақтан кейін балалар өз таланттарын ашып, қарым-қатынас кедергісін жеңіп, ұжымда оңай араласады. Психолог жұмысындағы балалық емес қиындықтар Психолог тек балабақшаға бейімделу кезеңінде ғана емес, мектепке дайындалу уақыты келгенде де көмекке келеді. Педагог-психолог әр баламен жұмыс жасап, оның оқу, жазу деңгейін анықтайды. Балалар көбінесе «ересектердің» өмірінен қорқады және мектеп туралы әңгімелесу олардың қорқынышы мен қобалжуын тудырады. Маман балаға осы уайымдарды жеңуге және мектептің тек жағымды бейнесін жасауға көмектеседі. Бірақ балабақшада баламен жұмыс істеу жеткіліксіз, ата-аналар да психологтың кеңесін қажет етеді. Мектептен қорқу жағдайды ана мен әкенің шиеленісуімен байланыстыратын жағдайлар жиі кездеседі, олар баланы алдағы қиындықтармен қорқытады. Ата-аналармен жұмыс мектепке дейінгі психологтың күнделігінде жеке тарау болып табылады. Егер баланың дамуында, мінез-құлқында немесе психикалық күйінде проблемалар болса, оны жақын адамдарының белсенді қатысуымен ғана шешуге болады.

Ол үшін психолог өзара әрекеттесудің әртүрлі әдістерін қолданады:

• Жеке сөйлесулер

• Жиналыстағы сөздер

• Тренингтер

• Мастер-класстар Егер бала балабақшаға бірінші рет барса, педагог-психологтың кеңесі нәресте мен ата-ананың сау көңіл-күйін орнатуға көмектеседі.

Балабақшадағы психолог бейімделудің көптеген мәселелерінен, нәресте мен ананың ішкі жағдайынан арылуға қабілетті, сонымен қатар баланың қабілеттерін дамытуға және жасырын нәрсені ашуға көмектеседі. Егер сізде таңдау болса, онда тек өз білікті психологы бар балабақшаны таңдау керек.

 

Жоспар 2024 - 2025 ж.

Мақаланы құрған күні 12.05.2016 11:25

Мақаланы жаңартқан күні 05.03.2025 16:47